آهنگ پیشواز

2 کد پیشواز دودکش رضا صادقی همراه اول و ایرانسل

کد پیشواز دودکش صادقی - کد اهنگ پیشواز دودکش رضا صادقی - اهنگ پیشواز صادقی دودکش - کد آهنگ پیشواز همراه اول دودکش رضا صادقی - کد پیشواز صادقی همراه اول دودکش

5/5 - (4 امتیاز)

اپراتور های ایرانسل و همراه اول لیستی از کد پیشواز دودکش رضا صادقی را آماده کرده و در کنار دیگر اوای های انتظار خوانندگان مشهور ایرانی قرار داده اند تا اینگونه مشترکین خود را از خود راضی نگه دارند. دوستداران اهنگ دودکش به کمک راه های فعال سازی، فرایند فعال سازی اوای انتظار را تکیمل کنند.

اعضاء خبره تیم بوفچه مجموعه از کد های پیشواز دودکش رضا صادقی اپراتور ایرانسل و همراه اول را در این مقاله اختصاصی جمع آوری کرده اند تا فرایند فعال سازی آن برای شما، آسان تر شود. همچنین آن ها از شما جهت مطالب سایت فاوینو دعوت می کنند.

پیشواز دودکش رضا صادقی
پیشواز دودکش رضا صادقی

اپراتور ایرانسل و پیشواز دودکش رضا صادقی

در صورتی که علاقه مند به فعال سازی پیشواز دودکش رضا صادقی هستید، می توانید کد اهنگ مورد نظر را به سامانه پیامکی 7575 ارسال کنید. بدون تردید پس از انجام و ارسال کد پیشواز دودکش رضا صادقی به این شماره، فرایند فعال سازی اوای انتظار برای شما کامل می شود.

پیشواز ایرانسل دودکش رضا صادقی

591563 – 591564

اپراتور همراه اول و آوای انتظار دودکش رضا صادقی

اپراتور همراه اول نیز برای اهنگ دودکش رضا صادقی، کد آوای انتظار خاصی را در نظر گرفته است. اکنون مشترکین خط های تلفن اعتباری یا دائمی اپراتور همراه اول، باید کد اوای انتظار دودکش رضا صادقی را به سامانه پیامکی 8989 ارسال کنند.

اگر به هر دلیلی هنگام فعال سازی این پیشوزا، با مشکل مواجه شدند؛ می توانند با با شماره 9990 تماس برقرار کنند. اما کد پیشواز دودکش رضا صادقی، عبارت است از:

آوای انتظار همراه اول دودکش رضا صادقی

71810 – 71811

متن آهنگ دودکش رضا صادقی

مثل کوه پشت و پناه همیم

ولی هر دومون دستامون خالیه

باید جای من باشی تو زندگی

بفهمی نداری چه بد حالیه

باید جای من باشی تا حس کنی

چه قدر سخته عشقت بلرزه صداش

ببینی چطور حاضری جونتو

بدی تا بسازی یه رویا براش

من از دلخوشی های این زندگی

مگه چی به جز حقمو خواستم

یه دنیا زمین خوردم از بچگی

که یک جا رو پای خودم وایستم

تو میتونی مرحم بسازی از عشق

که زخمات زخمای کاری نشن

یه چیزی باید باشه تو زندگیت

که حرفای خوبت شعاری نشن

تو این روزگار عجیب و غریب

تو با عشق موندی کنارم هنوز

ازم هیچ چیزی نمیخوای چون

چه قدر بشنوی ندارم هنوز

پیشواز دودکش رضا صادقی
پیشواز دودکش رضا صادقی

آدم وقتی پای دلش واسته

تهش هرچی باشه خودش خواسته

آدم تا نمونه به پای خودش

نمیتونه پای کسی واسته

تو با عشق موندی کنارم که من

یه جایی تو این زندگی گل کنم

تو رو دوست دارم همین کافیه

یه دنیا رو با تو تحمل کنم

بیوگرافی رضا صادقی

نام:رضا

نام خانوادگی:صادقی

تاریخ تولد:1358/05/25

محل تولد:بندرعباس

پیشه:خواننده

سبک:پاپ

فرزندان:دو دختر به نام تیارا و ویانا

فعالیت حرفه ای رضا صادقی

اولین تجربه او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال 1371 باز می گردد. او در سال 1372 اولین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم های گل لاله، رؤیای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد.

بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد. آلبوم وایسا دنیا دومین آلبوم رسمی وی بود که در سال 85 منتشر شد و موجی عظیم ایجاد کرد. آهنگ وایسا دنیا که ترک اول این آلبوم محسوب می شد.

وی مستندی به نام رمز شب را روانه بازار کرد که حقایق در مورد زندگی و کار خود اعلام کرد. پس از مدتی یک آلبوم از رضا صادقی به نام چقدر سخته بصورت غیر رسمی و به سبب دزدیده شدن این آلبوم از منزل شخصی اش منتشر شد.

پس از مدتی رضا صادقی آلبوم سوم اش رابه نام یکی بود یکی نبود در سال 88 منتتشر کرد. رضا صادقی در نظرسنجی معتبر موسیقی دهه 80 ایران به عنوان های محبوب ترین چهره، بهترین اجرای صحنه ای، بهترین آلبوم رتبه اول را کسب کرد، و در بخش قطعه هیت، بهترین خواننده رتبه دوم را کسب نمود.

رضا صادقی جزو 3 خواننده اول محبوب و پرطرفدار موسیقی پاپ ایران است. وی در سال 1390 آلبوم دیگری به نام آلبوم دیگه مشکی نمی پوشم! را ارائه کرد. تراک 5 این آلبوم به همین نام است. در پی اعلام نام این آلبوم شایعات نادرستی مبنی بر اتمام مشکی پوشی وی بیان می شد که پس از توضیحات خود رضا صادقی و قسمت پایانی این ترک مشخص شد که در این ترانه رضا صادقی می گوید:واسه رفتن از این دنیا دیگه مشکی نمی پوشم!

در این آلبوم شعر 12 آهنگ را خود رضا صادقی گفته است. رضا صادقی در فیلمی با نام بی خداحافظی بازی کرد است، در این فیلم رضا صادقی با نام شخصی خودش بازی می کند، در پی شایعاتی مبنی بر اینکه این فیلم زندگی واقعی اوست، در اوایل فیلم ذکر شده است که صرفاً از زندگی رضا صادقی برداشت نمایشی شده است.

کد پیشواز دودکش رضا صادقی – کد اهنگ پیشواز دودکش رضا صادقی

اهنگ پیشواز رضا صادقی دودکش – کد آهنگ پیشواز همراه اول دودکش رضا صادقی – کد پیشواز رضا صادقی همراه اول دودکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا