اخبار

صفر تا صد اجاره ماشین در کیش

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش چیست؟

Rate this post

برای اجاره ماشین ارزان در کیش، شرکت‌های متفاوتی وجود دارند که این خدمات را ارائه می‌دهند. نمایندگی‌های این شرکت‌ها را تقریبا در همه جای جزیره کیش می‌یابید. حتی نماینده برخی از این شرکت‌ها در فرودگاه هم حضور دارند.

علاوه بر این شما می‌توانید پیش از سفر، ماشین موردنظرتان را رزرو کنید. برای این کار کافی است در وب‌سایت‌هایی که برای این موضوع راه‌اندازی شده ثبت نام کرده و هزینه رزرو را پرداخت کنید. پس از رسیدن به جزیره، ماشین در فرودگاه کیش یا محل اقامت به شما تحویل داده می‌شود.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش چیست؟

شیوه اجاره ماشین در کیش به هر شکل که باشد باید یک سری مدارک را آماده کنید. مدارکی که شما برای اجاره ماشین در کیش نیاز دارید، از این قرارند:

    1. اصل گواهینامه رانندگی (گواهینامه باید اعتبار داشته باشد)
    2. اصل کارت ملی
    3. به امانت گذاشتن پول نقد یا چک برای ضمانت
    4. به امانت گذاشتن مبلغی برای ضمانت خلافی
    5. واریز اجاره یک روز ماشین مورد نظر

انواع اجاره خودرو در کیش

ممکن است از همین الان ماشین خاصی برای کرایه در کیش مد نظرتان باشد یا اینکه می‌خواهید ببینید چه گزینه‌هایی دارید و بعدا انتخاب کنید. برای اینکه در کرایه ماشین در کیش با چشم بازتری عمل کنید، بهتر است بدانید که این ماشین‌ها در کل به ۵ دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

  1. اجاره ماشین اقتصادی در کیش (نسبت به سایر ماشین‌ها ارزان‌تر است)
  2. اجاره ماشین اسپرت در کیش
  3. اجاره ماشین شاسی بلند در کیش
  4. اجاره ماشین لوکس در کیش
  5. اجاره ون در کیش (معمولا ون‌ها به صورت ساعتی و نه روزانه، اجاره داده می‌شوند)

اجاره خودرو در کیش

کیش جزیره ای کوچک در دل خلیج فارس است که گوشه هایی آرام برای آن هایی دارد که طالب آرامش و لذت بردن از منظره طلوع و غروب آفتاب، پیاده‌روی، دوچرخه سواری ، بومگردی اند.زیبایی ها و مکان های دیدنی کیش باعث شده اند که این جزیره لقب مروارید خلیج فارس را به خود اختصاص دهد.جزیره کیش یکی از مهمترین و جذابترین مقاصد گردشگری ایران است که با مساحت کم جاهای دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. اگر قصد سفر به کیش دارید خوب است که قبل از شروع سفر برای بازدید از جاذبه های کیش با اجاره خودرو از سوییچ ایران برنامه ریزی کنید.اجاره خودرو در کیش با ماشین های لوکس و گشت و گذار در این جزیره مرجانی تجربه ای توصیف‌ناپذیر و فوق‌العاده از رانندگی را به یاد خواهد گذاشت.

اجاره ماشین در کیش چگونه است 

سلام، اولا خوشحال هستیم که جزیره کیش را برای سفر خود انتخاب کرده اید، امیدواریم که اقامت خوشی را در جزیره زیبای کیش داشته باشید، شما پس از خواندن این مقاله با تمام مراحل و روند اجاره ماشین در کیش آشنا خواهید شد.

خوب شما اگر قصد گشت و گذار در کیش را داشته باشید شاید به فکر اجاره ماشین در کیش بیافتید و جزیره رو با آن بگردید که فکر خوبی هم هست مخصوصا اگر هوا گرم باشه و نیاز به کولر باشه ! البته پاییز و زمستان جزیره هم بسیار زیبا هست و هوا بسیار مطلوب است.

اولین قدم برای اجاره خودرو در کیش این است که شما یک شرکت رنت کار در کیش معتبر (تاکید میکنیم معتبر) پیدا کنید. خوب ما در اولین مرحله به شما کمک میکنیم که از کجا بفهمید که یک شرکت معتبر است یا خیر

رنت کاران مجاز در کیش

شرکت هایی که مجاز هستند در کیش ماشین اجاره دهند باید حتما مجوز رسمی از منطقه آزاد کیش داشته باشند، اگر شما از فردی در خیابان یا جلوی درب پاساژ ها ماشین اجاره کنید، بدون شک این فرد هیچ شرکت و مجوزی ندارد و یقین داشته باشید که در دردسر خواهید افتاد.

پس به اولین چیزی که باید دقت کنید مجوز و دفتر شرکتی که میخواهید از آن ماشین رنت کنید هست.

در مرحله دوم باید به سابقه و برخورد پرسنل آن شرکت توجه داشته باشید همچنین یکی از نکاتی که باعث میشود به شرکت شک کنید قیمت پایین اجاره هست ! بله پایین بودن قیمت رنت نشانه بارز این است که بعدا حتما به مشکل خواهید خورد چرا که شرکت هایی که دارای مجوز هستند باید از قیمت های مصوب مجمع رنت کاران پیروی کنند و نهایتا تخفیف کوچکی را ارائه دهند.

پس اگر به طور مثال با مواردی مواجه شدید که فردی به شما اعلام کرد اسپرتیج رو ۳۵۰٫۰۰۰ تومان و یا دودج شارژر ۵۰۰٫۰۰۰ تومان مطمئن باشید که مشکلات زیادی برای شما ایجاد خواهد شد.

در نتیجه بیشتر از اینکه به دنبال قیمت پایین باشید به دنبال معتبر بودن شرکت و خدمات ارائه کننده و همچنین سابقه شرکت باشید و از افرادی که قیمت پایین و یا بدون گرفتن ضمانت و یا شرایط خیلی ساده را به شما پیشنهاد میدهند پرهیز کنید.

همچنین تمامی ماشین های رنت، باید دارای دفترچه رنت باشند، پس حتما قبل از کرایه ماشین دفترچه رنت ماشین را بررسی کنید در آخر هم کپی قرارداد نوشته شده بین خود را شرکت رنت کار را نزد خود نگه دارید.

مشکلات اجاره ماشین در کیش

اگر به نکاتی که گفته شد توجه نشود مشکلاتی مانند عدم بازگشت ضمانت خلافی و یا کسر مبلغ زیادی از ودیعه به بهانه های مختلف را در پی خواهد داشت چرا که این افراد بدون هیچ مجوز و بعضا بدون قرارداد هستند و شما از نظر قانونی هیچگونه پیگیری نمی توانید انجام دهید، بدیهی است که اگر از شرکت معتبر و دارای مجوز ماشین اجاره کنید هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

مدارک لازم جهت رنت خودرو

خوب یکی از اصلی ترین سوالاتی که شاید داشته باشید این است که چه مدارکی برای اجاره لازم است

  1. اصل گواهینامه را در دست داشته باشید
  2. بین ۳ تا ۱۰ میلیون نزد شرکت به امانت می گذارید و پس از بازگشت ماشین، مبلغ بازگردانده میشود
  3. ۵۰۰٫۰۰۰ تومان بابت ضمانت خلافی نزد شرکت می گذارید و پس از یک ماه در صورت نداشتن خلافی، مبلغ بازگردانده میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا