تعبیر خواب

تعبیر خواب کمد لباس ابن سیرین و امام صادق؛ 11 معنی خواب کمد لباس

Rate this post

از نظر معبران مشهور و برجسته تعبیر کمد لباس، بیش از هر چیزی به زندگی شخصی فرد رویابین مرتبط می شود. البته این مسئله به این دلیل است که کمد لباس از وسایل شخصی فرد نگهداری می کند، بنابراین معبر در معنی خواب کمد لباس بیانگر شخصیت درونی فرد شخص رویابین خواهد بود.

طی این مقاله اختصاصی از سایت بوفچه به جمع آوری مطالبی درباره تعبیر کمد لباس پرداخته شده است. امیدواریم به کمک این مطالب، بتوانید رمز خواب خود را به درستی باز کنید. همچنین از شما سروران جهت مطالعه مطالب جذاب سایت فاوینو نیز دعوت می کنیم.

تعبیر کمد لباس
تعبیر خواب کمد لباس

تعبیر خواب کمد لباس از دیدگاه معبران برجسته

تعبیر خواب کمد لباس و ابن سیرین

  • دیدن کمد لباس در رویایی پر از لباس، نشان دهنده ثبات روانی و اخلاقی است.
  • تعبیر خواب کمد لباس خالی، نشان می دهد که بیننده خواب از چیزی در زندگی خود رنج می برد.
  • معنی خواب کمد لباس مرد، نمادی از اتفاقاتی است که او در زندگی قبلی خود پشت سر گذاشته است.
  • دیدن کمد لباس های یک زن مجرد پر از لباس، خبر خوبی برای آینده او است.
  • خالی دیدن کمد برای فرد مجرد، بیانگر بی ثباتی زندگی عاطفی وی است.

تعبیر خواب کمد لباس از نظر امام صادق

اگر شخص در خواب کمد لباس دید یا خود را مالک کمد دید، معنی خواب او این است که با شخصی و امین و قابل اعتماد برخورد می کند.

تعبیر خواب کمد لباس و مطیعی تهرانی

  • در خواب کمد دیدن یا داشتن آن نشان آن است که فرد خواب بیننده با شخصی اعم از زن یا مرد امین و درستکار و قابل اعتماد رو به رو خواهد شد. او کسی است که می تواند به او اعتماد کرده و مال خود را به او بسپارد. آن شخص نیز مال شخص رویابین را همان طور که گرفته، باز می دهد.
  • اگر کمد لباس را در اتاق خود ببیند، چنین شخصی به خانه شخص رویابین یافته و چنانچه در محل کار خود باشد، بهتر است از نظر شغلی به او اعتماد کند.
  • چوب و تخته و الوار وبال و گرفتاری و مردم منافق‌اند. اگر شخص در خواب ببیند که یک کمد چوبی یا مبل خریده است، برای خود وبال و گرفتاری درست می ‌کند.

تعبیر خواب کمد لباس از دیدگاه کارل یونگ

دیدن یک کمد لباس در خواب، بیانگر جنبه هایی از شخص رویابین است که مخفی می کند. ممکن است این خواب به خود صمیمی یا خود کودکی فرد اشاره داشته باشد. او نیاز دارد که این احساسات را مجدد ارزیابی کرده و آن ها را در زندگی روزمره خود دور انداخته و دخیل کند.

معنی خواب کمد لباس از دیدگاه روانشناسی

  • دیدن یک کمد پر از لباس در رویا به تغییراتی در کسب و کار، مدرسه و یا محیط خانواده مربوط می شود. البته فقط محدود به این ها نبوده و او می تواند به هر چیزی که مدت ها است با آن در ارتباط است، بهتر است کنی فکر کند؛ چرا که این تغییرات بی ربط به آن ها نخواهد بود.
  • تعبیر خواب کمد پر از لباس که شخص رویابین در رویا آن را به تازگی خریداری می کند، نشان می دهد که او خانه خود را به دلیل وضعیت مالی فعلی تغییر داده و برای عادت کردن به خانه و شرایط جدید، نیاز به زمان کافی خواهد داشت.
تعبیر کمد لباس
تعبیر خواب کمد لباس از نظر روانشاسی
  • طراحی یا چیدمان کمد لباس در رویا به این معنا است که شخص خواب بیننده احتمالا به زودی یک کسب و کار جدیدی افتتاح خواهد کرد که می تواند در داشتن زندگی راحت تر آینده به او کمک کند.
  • تعبیر خواب کمد پر از لباسی که ناخواسته صدمه دیده یا توسط او می شکند، به این معنا است شخص رویابین به یکی از خویشاوندان خود در حل مشکلات خانوادگی کمک می کند. این موضوع می‌ تواند سبب هزینه های ناخواسته ای شود که شخص از جیب خود خرج می کند.

تعبیر خواب کمد لباس براساس موضوع

تعبیر خواب کمد لباس خالی

تعبیر خواب کمد خالی یا حتی گنجه های خالی در رویا، نشان می دهد که شخص رویابین وارد یک محیط جدید و شلوغ خواهد شد. با اینکه شاید ورود به چنین جمعی خیلی خوشایند نباشد اما در هر حال باعث پیدا کردن دوستان جدید و روابط خوبی می شود. این روابط می تواند در آینده نه چندان دور، در حل مشکلات کمک کننده باشد.

اگر شخص در رویا خود را مشغول پر کردن کمد خالی خود کرده و لباس هایی را به ترتیب در آن می چیند، به این معنا است که او به خانه و محله جدیدی نقل مکان کرده و در مدت زمان کوتاهی خواهد توانست با همسایه های و اطرافیان خود ارتباط دوستانه ای برقرار کند.

گاهی اوقات تعبیر خواب کمد خالی می تواند به دوستان و خانواده فرد خواب بیننده مربوط می شود. به عنوان مثال اگر در رویا لباس هایی کثیف را داخل کمد لباس ببیند، سپس برای شست و شو کمد لباس خود را خالی کند؛ می توان به این موضوع اشاره کرد که مهاجرت یا جابجایی یکی از دوستان زمان زیادی را از او می گیرد.

معنی خواب کمد لباس و چیدن لباس ها

در صورتی که شخص در خواب ببیند که لباس ها را در کمد قرار می دهد، تمایل به پنهان کردن چیزی در مورد خود را نشان می‌ دهد. شحص رویابین از دیگران خجالت کشیده و ترجیح می‌دهد که راز های او کاملا مخفی بمانند.

تعبیر خواب کمد دیواری

تعبیر خواب کمد دیواری که شخص رویابین سعی دارد در رویا در آن را قفل کند، اشاره به تغییر شغل و کسب و کار دارد که البته همراه با موفقیت و پیشرفت است.

تعبیر خواب کمد دیواری که از دیوار بیرون کشیده و آن را دیگر استفاده نمی کند، به این معنا است که شخص با افرادی که در یک مهمانی آشنا شده است وارد تجارت جدیدی می شود که سودآور بوده و جهان بینی فرد خواب بیننده را نیز افزایش می دهد.

تعبیر خواب کمد دیواری پر از اشیا نشان می دهد که شخص رویابین از اقوام خود مبلغی دریافت می‌کند تا با آن خانه خود را سروسامان ببخشد.

تعبیر کمد لباس
تعبیر خواب کمد لباس

تعبیر خواب کمد لباس و  زن مجرد

تعبیر خواب کمد لباس مجرد ها با توجه به ماهیت این کمد متفاوت بوده و اگر پر از لباس باشد، دانش آموز را با تعالی تحصیلی و دستیابی به بالاترین رتبه ها بشارت می دهد. اما خواب کمد چیده شده ممکن است حاکی از حال خوب بیننده و اخلاق نیک او بوده و باید به همین حالت ادامه دهد تا خداوند متعال او را رحمت کند.

معنی خواب کمد لباس ناهماهنگ ممکن است اشاره به آشفتگی های زندگی و قرار گرفتن بیننده خواب در برابر موانع و مشکلاتی باشد که او را مجاب می کند که قوی و صبور باشد تا بازگشت نزد خود از خداوند متعال استعانت بجوید.

خواب بیننده ممکن است خواب ببیند که در حال خرید کمد لباس جدید است، در اینجا خواب ممکن است نمادی از نامزدی او با یکی از بستگان یک شخص خوب و مذهبی باشد.  بنابراین باید به خوبی خوشحال شده و از او کمک بخواهد.

تعبیر خواب کمد لباس چوبی

  • دیدن خزانه کامل چوب در خواب، بیانگر ثروت زیاد و پول زیاد است.
  • خالی دیدن خزانه چوب، نشانه وضعیت نامناسب بیننده است که او را فقیر می کند.
  • دیدن خزانه چوبی در خواب، بیانگر خیرات بسیار و روزی وسیعی است که به خواب بیننده خواهد رسید.

معنی خواب کمد لباس قدیمی

  • دیدن خالی بودن کمد قدیمی، بیانگر این است که فرد بیننده خواب دوره ای از پوچی و فقدان را تجربه می کند.
  • خالی دیدن کمد قدیمی، نشان می دهد که برخی تغییرات منفی در زندگی رویابین رخ داده و او در معرض بسیاری از مشکلات قرار خواهد گرفت.
  • تعبیر خواب کمد لباس قدیمی خالی، بیانگر نگرانی خواب بیننده بوده و نشان دهنده پایان مشکلات و از بین رفتن نگرانی های او است.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://boofche ir/تعبیر-خواب-کمد-لباس-ابن-سیرین-و-امام-صاد/2994#:~:text=عاطفی وی است - تعبیر خواب کمد لباس از نظر امام صادق قابل اعتماد برخورد می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا