تعبیر خواب

تعبیر خواب کفتار از نظر ابن سیرین؛ 17 معنی خواب کفتار

Rate this post

تعبیر خواب کفتار از نظر معبران برجسته این عرصه، بیانگر بد شگونی و نشان از یک حادثه ناگوار دارد. ابن سیرین دیدن خوابی که در آن کفتار حضور دارد را به معنای وجود یک زن زشت رو و پلید تعبیر کرده است. از نظر ایشان بستن این حیوان در خانه، به این معنا است که شخص زن زشت را می خواهد.

طی این مقاله اختصاصی از سایت بوفچه به بیان مطالبی درباره تعبیر خواب کفتار از دیدگاه معبران برجسته پرداخته شده است. در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید. همچنین از شما جهت مطالعه مطالب جذاب سایت فاوینو نیز دعوت می کنیم.

تعبیر خواب کفتار
تعبیر خواب کفتار

تعبیر خواب کفتار از نظر معبران برجسته

تعبیر خواب کفتار و ابن سیرین

ابن سیرین در دل هر کسی که نماد کفتار را در خواب ببیند، آرامش را کاشت؛  البته رؤیت روی سطح آن حکایت از دسیسه، آسیب و شر دارد. اما در باطن خود حکایت از حفظ بیننده خواب از این دشمنان دارد، چنان که ابن سیرین گفته است.

کفتار شخصی است که از بیننده متنفر است، اما ضعیف و کینه توز بوده و او که در دلش دفن شده بود، قدرت تباه کردن و آسیب رساندن به زندگی بیننده خواب را نداشت. رویا های پیچیده ای وجود دارد که بیننده خواب در خواب می بیند که دلالت بر معانی دوگانه دارد.

به عبارتی دیگر اگر بیننده کفتار و شیر را در یک خواب ببیند، نشان دهنده دو دشمن در زندگی او است که یکی از آنها قوی و خشن است . او در نماد شیر تجسم یافته و دیگری ضعیف و ترسو است. او شخصی است که در تصویر کفتار در خواب ظاهر شده است.

اما اگر کفتار در خواب دیده شود که پشت تمساح یا مار راه می‌رود، دشمنی ترسو و ضعیف است. البته چون قدرتی ندارد که بیننده خواب را نابود کند، برای اجرای نقشه ‌هایش از دشمنان قدرتمند استفاده خواهد کرد برضد خواب بیننده تا او را نابود کند.

این دشمنان در تصویر تمساح و مار مجسم شده و بدترین دشمنان هستند و برای بیننده جسارت و جسارت دارند.

تعبیر خواب کفتار از نظر امام صادق علیه السلام

اگر زندگی بیننده خواب پر از داد و ستد های اجتماعی و شغلی باشد و در خواب کفتار ببیند، این هشداری است برای او که در شرف وارد شدن به معامله ای است که نیرنگ است تا به ضرر و زیان بیفتد.

امام صادق (ع) تصدیق کرد که کفتارها در خواب زن بوده و آزار و بغض قلب آنها را پر می کند، سپس به صورت پلید مشخص می شود، پس اگر مجردی در خواب ببیند که با کفتار نشسته است یا در کنار او راه می رود و آن ها به جای غریب و ناشناخته بروید.

این زن یا دختر فریبنده و بدی است که اگر با او معاشرت و ازدواج کند، زندگی خود را به جهنم تبدیل می کند. اما وقتی مردی متاهل ببیند کفتاری روی تختش خوابیده است، این کنایه از زنش است که اخلاق بدی دارد. زیرا او از کسانی است که به جادو متقاعد شده و برای آزار مردم و ایجاد مزاحمت به آنها متوسل می  شود.

تعبیر خواب کفتار
تعبیر خواب کفتار و امام صادق

معنی خواب کفتار براساس موضوع

تعبیر خواب کفتار برای زنان مجرد

تعبیر خواب کفتار برای زن مجرد، تعبیر به حضور مرد جوانی در زندگی او است که از ویژگی های او دروغ و حیله گری بوده و با دیدن فرد معروفی که سرش شبیه سر کفتار است. این نشانه ای از جانب خداوند است که او فردی کثیف بوده و  برخورد با او ممکن است به دلیل نیت بد او باعث ناراحتی و سختی او شود.

اگر واقعا نامزد داشته باشد و نامزدش را شبیه کفتار ببیند، ضعیف بوده و به راحتی قابل کنترل است. متأسفانه این خصلت در مردان به هیچ وجه قابل قبول نیست، زیرا به دیگران اجازه می دهد در زندگی آنها دخالت کنند و باعث آنها شوند.

هنگامی که دختر مجرد در خواب کفتار های زیادی را در خواب می بیند، ممکن است توسط گروهی از مردان فاسد احاطه شود. اگر آن ها را بکشد یا از دست آن ها فرار کند، این بینش حکایت از محافظت او از شر، قدرت او در اجتناب از بحران ها و برخورد با افراد حیله گر دارد.

اگر دختر مجرد در خواب ببیند که کفتار ماده او را تعقیب می کند و می خواهد به او صدمه بزند، این دختری است که در واقعیت با او معامله کرده و نقاب دوست وفادار را به چهره می زند، اما دختری دروغگو و بدخواه است و او ممکن است در واقعیت علیه او نقشه ای بکشد.

تعبیر خواب کفتار و زن متاهل

  • وقتی زنی در خواب ببیند کفتاری را می‌ راند یا او را کنترل می ‌کند و به او دستور می ‌دهد، زن خودکامه بوده و اولین و آخرین نظر در خانه نظر او بوده و شوهرش اختیاری ندارد.
  • و اگر ببیند که شوهرش در خواب با کفتار ماده نشسته و از یک بشقاب غذا می خورند، خدای ناکرده زنا با زنان تعبیر می شود.
  • وقتی زن متاهلی در خواب کفتاری را می بیند که پشت سر شوهرش راه می رود و می خواهد توجه او را جلب کند، خواب نشان دهنده زنی بدنامی است که منتظر است شوهر بیننده خواب او را دوست داشته باشد و با او رابطه فیزیکی حرام برقرار کند.
  • اگر زن شوهردار در خواب ببیند کفتاری روی تخت او خوابیده و او را از شوهرش جدا می کند، این جادوی سختی است که توسط زن بدخواه انجام می شود تا اینکه این زوج از هم جدا شدند و رابطه آن ها به طلاق ختم شد.

تعبیر خواب کفتار و زن باردار

  • تعبیر خواب کفتار برای زن حامله حاکی از آن است که از حسادت در زندگی خود خسته شده و وقتی زن حامله کفتاری را می بیند که در خانه خود خوابیده و غذا می خورد، نشانه آن است که زنی که به او حسادت می کند با او زندگی می کند. او در همان خانه است، یعنی از خانواده او است.
  • مردن کفتار در خواب زن حامله، نشانه آن است که حسادت از بین رفته و نگرانی او پایان یافته است.
  • اگر ببیند که در خواب فرزندی به دنیا نیاورد، بلکه کفتار نفاخ از او بیرون آمد. معده، گواه حال بد او بوده و ممکن است پسرش به دلیل حسادت شدیدی که به زودی به او مبتلا می شود، دچار بیماری و آسیب شود، و خواب ممکن است نشان دهنده سختی هایی باشد که بعداً با پسرش که او را به دنیا می آورد زندگی می کند. به خاطر اخلاق بد و خصلت های زشت و غبطه ناپذیرش.
  • اما زماین که زن باردار در خواب کفتار سیاه رنگ با ظاهری وحشتناک به او حمله می کند و شکمش را گاز می گیرد تا جنینش مرده از شکمش بیرون می آید، پس این دشمن پستی است که خدای ناکرده موفق می شود او را نابود کند و به فرزندش آسیب برساند.
تعبیر خواب کفتار
تعبیر خواب کفتار و زن باردار

تعبیر خواب توله کفتار

اگر شخص در خواب ببیند که یک توله کفتار دارد، می تواند به این معنی باشد که شخص رویابین حس می کند توانایی خوبی در سازگاری با افراد مختلف داشته و به راحتی می تواند از خود در برابر حقه ها و نقشه هایی که ممکن است برای او بکشند، دفاع کند.

شخص رویابین حس می کند که اطرافیان او قادر به آسیب رسانی و سوءاستفاده از شخص نیستند. فکر می کند دشمنان ضعیفی دارد که نمی توانند مشکل خاصی برای او  ایجاد کنند .

تعبیر خواب نگهداری از کفتار در خانه

اگر شخص در خواب ببیند که در خانه کفتار نگهداری می کند، معنی خواب کفتار او می تواند به این معنی باشد که کسی در بین اعضاء خانواده شخص وجود دارد که او خدمت های زیادی برای او کرده و او را بسیار دوست دارد، ولی حالا حس می کند که او در حال سوء استفاده کردن از شخص رویابین است.

همچنین ممکن است آن شخص برای او مشکل ایجاد کند. شخص رویابین دوست دارد از او دور شود تا در امان بماند، ولی فعلا به هر دلیلی نمی تواند او را از زندگی خود دور کند.

 معنی خواب کفتار مرده

اگر شخص در خواب یک کفتار مرده ببیند، می تواند به این معنی باشد که بعد از مدت ها تلاش بالاخره موفق شده است، یک فرد سمی و سوءاستفاده گر را از زندگی خود بیرون کند. از این بابت حس بسیار خوبی داشته و احساس امنیت و آرامش می کند.

تعبیر خواب کفتار زخمی

معنی خواب کفتار زخمی می تواند به این معنی باشد که شخص رویابین در انجام کار های مهم زندگی تنبلی کرده و به همین دلیل از دیگران بسیار عقب مانده است. ولی بجای اینکه خود را اصلاح کند، مدام دنبال کسی است که همه تقصیر ها را به گردن او انداخته و خود را خلاص کند.

مطمئنا تا زمانی که این طور رفتار می کند نمی تواند به موفقیت برسد. در نتیجه مدام اشتباهات قبلی را تکرار خواهد کرد، چرا که فکر می کند راهی که انتخاب کرده، درست است؛ در حالی که اصلا اینطور نیست .

معنی خواب کفتار و حمله او به شخص رویابین

این خواب می تواند نمادی از این باشد که کسی در بین اطرافیان شخص رویابین وجود دارد که فرد از او وحشت داشته و حس می کند که در یک فرصت مناسب می تواند آسیب شدیدی به فرد خواب بیننده وارد کند. این فرد در حال حاضر خودش را به خوبی به فرد خواب بیننده نزدیک کرده و خودش را دوست او نشان می دهد.

ولی شخص رویابین مطمئن است که این دوستی از روی احتیاج و با هدف سوءاستفاده است. در کنار او احساس امنیت نکرده و هر لحظه منتظر است که روی واقعی خودش را نشان دهد.

تعبیر خواب کفتار و دیدن خود شبیه به این حیوان

معنی خواب کفتار می تواند به این معنی باشد که فردی فرصت طلب و سوءاستفاده کننده بوده و برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود از انجام هیچ کاری کوتاهی نمی کند. حتی اگر این کار خلاف بوده و کسی در این بین آسیب ببیند.

شخص رویابین در راه رسیدن به خواسته های خود هیچ اهمیتی به دیگران نداده و برای او مهم نیست که چه اتفاقی برای او رخ بدهد.

تعبیر خواب فرار از دست کفتار

شخصی در حال سوءاستفاده کردن از شخص رویابین بوده و فرد به خوبی او را می شناسد، ولی حس می کند که قدرت کافی برای مقابله با او را ندارد. به همین دلیل ترجیح می دهد که از او فرار کند تا از آسیب های احتمالی در امان باشد.

شحص سوء استفاده گر حس می کند او به حدی قدرتمند است که هر زمانی که اراده کند به راحتی می تواند به شخص رویابین آسیب برساند.

تعبیر خواب کفتار و مبارزه با او

معنی خواب کفتار و مبارزه با او، می تواند به این معنی باشد که از دست کسی که مدام از فرد خواب بیننده سوءاستفاده می کند به تنگ آمده و به شدت تلاش می کند که این فرد را از خود دور کند. با وجود اینکه حس می کند این فرد بسیار قدرتمندتر از شخص رویابین است، ولی دیگر چاره ای نداشته و نمی تواند بیش از این او را تحمل کند.

تعبیر خواب کفتار
تعبیر خواب کفتار و مبارزه کردن با او

معنی خواب کفتار و کشتن او

تعبیر خواب کفتار و کشتن او، می تواند به این معنی باشد که کسی به شخص رویابین ضربه بسیار بدی وارد کرده و فردا از این بابت بسیار عصبانی است. کنترل اعصابتان را از دست داده و این روز ها هر کاری از دست او بر می آید.

ممکن است در عصبانیت کاری انجام دهد که بعدا باعث پشیمانی شود. بهتر است قبل از هر کار عجولانه، بیشتر فکر کرده و با کسی که به او اطمینان دارد، مشورت کند.

تعبیر خواب کفتار و غذا خوردن با او

اگر شخص در خواب ببیند که به کفتار غذا می دهد، می تواند به این معنی باشد که کسی را در کنار خود نگه داشته و هر کاری که از دستش بر می آید برای او انجام می دهد. دوستان و آشنایان شخص مدام به فرد خواب بیننده یاداوری می کنند که او شخص مناسبی نبوده و قدر زحمت های شخص رویابین را نخواهد دانست.

البته شخص رویابین هم به خوبی می داند که او شخص قدردانی نبوده و هر لحظه ممکن است به او خیانت کند یا آسیبی وارد کند. ولی به هر دلیلی به این اشتباه خود ادامه می دهد. احتمالا او از جنس مخالف بوده و شخص وریابین عاشق او شده است.

تعبیر خواب کفتار در خانه

کسی در بین اعضای خانواده فرد خواب بیننده وجود دارد که آرامش را از او گرفته است . او مدام برای همه به ویژه شخص وریابین دردسر ایجاد کرده و مدام در حال سوءاستفاده کردن از اعضاء خانواده فرد خواب بیننده است.

تعبیر خواب کفتار در اتاق خواب

اگر شخص در خواب ببیند که در اتاق خوابش کفتار وجود دارد، می تواند نمادی از یک خیانت جنسی باشد . عشقش به او خیانت کرده و او مدام به فکر خوبی هایی است که به او کرده و نمی تواند این خیانت جنسی را فراموش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا