تعبیر خواب

تعبیر خواب موش از نظر یوسف نبی؛ 17 معنی خواب موش

, معنی خواب موش, معنی خواب موش چیست, معنی خواب موش سفید, معنی خواب موش در خانه, معنی خواب موشک, معنی دیدن خواب موش, معنی موش تو خواب, معنی تعبیر خواب موش, معنی موش در خواب چیست, معنی خواب دیدن موش, معنی موش در خواب, معنی دیدن موش در خواب, معنی موش در تعبیر خواب, معنی کشتن موش در خواب, معنی خواب موش سیاه, معنی موش سفید در خواب,

Rate this post

در نظر بسیاری از معبران تعبیر خواب موش، دزد و زن فاسد یا نادرست است. دیدن موش در خانه و دنیای واقعی نیز، ناخوشایند بوده و در صورت دیدن خوابی که موش در آن وجود دارد، شخص رویابین باید به شدت مراقب اطرافیان خود باشد.در نظر یوسف نبی معنی خواب موش، اختلاف نظر با همسر یا وجود شخص دزدی در خانه است.

در این مقاله اختصاصی از سایت بوفچه به بیان مطالبی مفید درباره تعبیر خواب موش پرداخته شده و امیدواریم این مطالب برای شما کاربردی باشند. همچنین از شما جهت مطالعه مطالب جذاب سایت فاوینو نیز دعوت می کنیم.

تعبیر خواب موش
تعبیر خواب موش

تعبیر خواب موش از دیدگاه مفسران برجسته و مشهور

تعبیر خواب موش و منوچهر مطیعی تهرانی

  • دیدن موش در خواب می تواند تعبیرش دزد باشد. این دزد بسیار به شما نزدیک و حتی می تواند در خانه و زندگی شما حضور داشته باشد. موش به طور کلی تعبیرش دزد، زن خیانتکار و کسی است که در پی آسیب و ضرر و زیان رساندن به شما است.
  • اگر در خواب سوراخ و لانه موش را دیدید، بیان گر این است که مال یا چیزی از دارایی شما را به سرقت می برند. البته شما می دانید که توسط چه کسی دزدیده شده است، اما نمی توانید اثباتش کنید.
  • اگر نمی دانید دزد مال شما کیست و به دنبال دزد مالتان می گردید، این خواب به شما نشان می دهد که دزد یک زن مفسد و نادرست است.
  • معنی خواب موش از نظر مطیعی این است که اگر خواب موش دیدید اطراف شما زنی خیانت کار است. پس مراقب دوستان به ظاهر خوب خود باشید که دچار دردسر و گرفتاری نشوید!
  • در صورتی که موش را در خانه خود دیدید، این زن از نزدیکان مونث شما می باشد.

تعبیر خواب موش از دیدگاه محمد ابن سیرین

  • در صورتی که مردی در خواب ببیند از آلت مردانه او موشی بیرون آمد، صاحب فرزند دختری می شود؛ اما در نهایت این دختر، دختر صالح و درست کرداری نخواهد شد. این فرزند فقط برای شما دردسر و بی آبرویی به همراه خواهد داشت.
  • از نظر ابن سیرین، موش تعبیرش زنی در ظاهر پارسا، نجیب و درست کار است اما در باطن فاسد و بدجنس می باشد. بهتر است مراقب تظاهر ها و دلسوزی های بی مورد دیگران باشید. همه کس خیر شما را نمی خواهند.
  • اگر در خواب دیدید که از پاچه شلوار شما موشی بیرون آمد، زنی نا به کار را از خود دور می کنید که بسیار به نفع شماست و با این کار خود را از یک دردسر بزرگ نجات خواهید داد.

تعبیر خواب موش از منظرکارل گوستاو یونگ

  • دیدن تله موش در خواب، بیان گر این است که شما باید محتاط تر باشید. پس از این به بعد به کسانی که می خواهند به شما کمک کنند، خیلی هم خوش بین نباشید.
  • البته تله موش را نمادی از نبوغ، بینش و خلاقیت دانست. ممکن است اکنون ذهنتان ایده های جالبی داشته باشد یا شما باید برای حل مساله های پیش روی خود، به دنبال شیوه ی بهتری باشید.
  • اگر دیدید که تله موشی را کار می گذارید، نشان دهنده این است که مخالفان و رقیبان خود را گول می زنید. شما از بقیه زرنگ تر و با سیاست تر رفتار خواهید کرد.
  • اگر در خواب دیدید که با تله موش را گرفتید، خبر می دهد که کسی یا کسانی به دنبال سواستفاده از شما هستند. این روزها احتیاط کنید و راز خود را برای کسی بازگو نکنید.
  • اگر در خواب ببنید که موش را به تله انداختید و جانش را گرفتید، بیان گر این است که شما از کاهی کوه می سازید و مسأله های کوچک و پیش پا افتاده را بسیار برای خود بزرگ می کنید. بهتر است کمی آسان تر با اتفاقات کنار بیایید.
  • همچنین گوستا می گوید که دیدن موش در خواب، نشان دهنده ترس، بی حوصلگی و کج خلقی، بی اهمیتی، و نبودن خشم می باشد. شما احساس ناکافی بودن و ترسی را تجربه می کنید.

معنی خواب موش از نظر ابراهیم کرمانی

  • اگر در خواب ببینید که از گلو و یا سوراخ گوش شما موشی بیرون آمد، تعبیرش فرزند پسر است. اگر باردار هستید فرزند شما پسر بوده و اگر فرزند پسری دارید مساله ای برایش ایجاد می شود.
  • اگر در خواب دیدید که از سوراخ گوش، بینی یا ناف شما موش بیرون آمد، تعبیرش فرزند دختری است که خیر ندارد و بسیار لجوج و بدکردار خواهد بود.
  • اگر دیدید که در خواب موش را گرفتید، با زنی بدکاره و فاسق ازدواج می کنید. چنان چه متاهل هستید تعبیرش به همسر شماست. ممکن است آلوده اعمال نادرستی شده باشد.
  • اگر در خواب دیدید که موش رخت خواب شما را جوید و خراب کرد، بین شما و شخصی رابطه بد و غیر شرعی صورت می گیرد. چنان چه متاهل هستید همسر شما ممکن است وارد ارتباط اشتباهی شده باشد.
  • اگر در خواب خود موش را کشتید، نشان دهنده موفقیت، پیروزی و غالب شدن بر دشمن است.
تعبیر خواب موش
تعبیر خواب موش

تعبیر خواب موش به روایت یوسف نبی

از نظر یوسف نبی اگر در خواب موش دیدید، با زنی به جنگ و درگیری می پردازید. ممکن است با همسرتان به اختلاف برسید بربخورید. پس بهتر است بحث ها را این روزها زیاد ادامه ندهید. یوسف نبی نیز موش را به دزد تعبیر کرده که از شما یا از منزل تان ممکن است دزدی شود.

تعبیر خواب موش و امام صادق

امام صادق  دربارع تعبیر خواب موش می گوید که بسته به رنگ و جزئیات خواب تعبیر متفاوت است. می تواند به معنی ثروت، زن خیانت کار یا ورود کنیز یا کودک به زندگی شما باشد. همچنین با دیدن خواب کشتن موش شما باید دنبال فردی که در زندگی شما دخالت می کند بگردید.

ایشان می گویند با دیدن موش در خواب بهتر است مدتی بیشتر به اطرافیان خود توجه کرده و سنجیده تر رفتار کنید تا کسانی که ممکن است برای شما زیان آور باشند، برای شما آشکار شده و شما بتوانید از این افراد دوری کنید.

معنی خواب موش از نظر لوک اویتنهاو

  • اگر در خواب موشی به رنگ سفید دیدید، نشان دهنده ازدواج موفق است. اگر دختر هستید و موش سفید در خواب دیدید نشان از ازدواجی همراه با سعادت و خوشبختی دارد.
  • اگر در خواب موش را درون یک تله دیدید، تعبیرش دشمنی است که شکست می خورد. این دشمن، دشمن پر قدرتی نیست پس نگران نباشید!

تعبیر خواب موش از نظر موضوع

معنی خواب موش و کشتن آن در خواب

تعبیر خواب موش کشتن دو چیز می تواند باشد. اول این که دیگران با نگاه به زندگی شما از مشکلات و اتفاقات کوچک در زندگی تان چیز بزرگی ساخته و مشکل شما را بزرگ جلوه می دهند. دومین تعبیر این است که شما در جنگ مقابل دشمنانتان پیروز می شوید و به آنان غلبه می کنید.

تعبیر خواب موش خاکستری

موش خاکستری در خواب به معنی ترس است. اگر در زندگی ترسی دارید باید بر آن غلبه کنید در غیر این صورت آن ترس بر شما پیروز می شود. دیدن خواب موش خاکستری باید تلنگری برای مقابله با ترس باشد. اگر در این بین می کوشید که با این موش به مقابله بپردازید، باید بدانید که شما در راه جنگیدن با ترس خود هستید.

معنی خواب موش و خوردن آن

اگر در رویا دارید این حیوان را می خورید تعبیر خواب موش خوردن این است که موضوعی مدتی شما را اذیت می کند. پس باید آن را با کسی در میان بگذارید که بتواند شما را کمک کند.

معنی خواب موش و فرار کردن او

خواب موشی که فرار می‌کند به معنی آن است که شخصی از نزدیکان ‌تان به شما خیانت می ‌کند. این می‌ تواند نشان دهنده‌ یک دوست، شریک عشقی، یا یکی از اعضای خانواده باشد که کاری انجام داده یا چیزی گفته است که عمیقا به شما آسیب زده و حالا شما احساس ناراحتی و نادیده گرفته شدن می ‌کنید.

چنین خوابی همچنین می ‌تواند نشانه‌ ‌آن باشد که احساس می‌ کنید فشار کاری روی‌تان خیلی زیاد شده و به زمانی برای استراحت کردن و تجدید قوا بسیار نیاز دارید.

تعبیر خواب موش
تعبیر خواب فرار کردن موش

تعبیر خواب موش سیاه

دیدن موش سیاه در رویا اصلا خوب نیست و تماما نشانه مشکلات و اتفاقات بد است. می تواند از بیماری های جسمی و روحی یا مشکلات مالی و ضرر های بزرگ در کسب و کار باشد. اگر در صدد کشتن یا مقابله با موش سیاه بودید به معنی این است که شخصی می خواهد از شما دزدی کند.

تعبیر خواب موش سفید

موش سفید تعبیر های خوبی دارد. می تواند ازدواج موفق یا سلامتی جسمی و دوری از بیماری های روانی باشد. اگر شما در حال کمک به آن موش بودید به این معنی است که هم مسیر خوبی برای زندگی پیدا می کنید. اگر موش سفید سعی در آزار شما داشت بدانید زنی زیبا با فریبکاری می خواهد وارد زندگی شما شود.

معنی خواب موش مرده

دیدن خواب موش مرده نشانه آن است که حاضر نیستید اجازه بدهید یک وضعیت خاص روحیه‌ یا زندگی شما را خراب کند و به هم بریزد. این مورد می‌تواند چیزی بی معنی بوده و شما بتوانید به راحتی از کنار آن بگذرید، آن را پشت سر بگذارید تا زندگی خوبی در پیش داشته باشید.

موش مرده در خواب همچنین می‌تواند نشانگر آن باشد که شما چیز مهمی‌را در زندگی‌تان برای مدتی بسیار طولانی نادیده گرفته‌ و حالا نهایتا دارید به آن توجه می‌ کنید. این می‌تواند به چیزی یا کسی که شما در گذشته نادیده گرفته‌ و حالا به سوی شما باز گشته است، مربوط باشد.

تعبیر خواب موش و تله موش

دیدن تله موش در خواب خیلی رایج نیست اما به هر حال گاهی اتفاق می‌افتند. این خواب ‌های نشان دهنده‌ شایعات هستند به خصوص شایعاتی درباره‌ی کسب و کار شما می تواند مرتبط باشد. شاید کسی چیز بدی درباره‌ی شما به رئیس ‌تان گفته است یا حرف ‌های شما را سایرین بد برداشت و تفسیر کرده ‌اند.

این خواب همچنین می‌تواند به معنی آن نیز باشد که باید بیشتر درباره‌ی اسناد و مدارکی که امضاء می‌ کنید، محتاط بوده و در کار ها یا اموری که دوست ندارید، مداخله نکنید. موقع کار با پول مراقب بوده و حتما هر مرحله از کاری را که انجام می ‌دهید، دوبار بررسی کنید.

معنی خواب موش و جنگیدن با او

اگر در خواب یک یا چند موش به شما حمله کردند، معنی آن می‌تواند مشکلی در ارتباط برقرار کردن با سایرین بودهو در نتیجه این مسئله بیان می کند که روی این جنبه از زندگی خود بیشتر کار کنید تا بتوانید زندگی آسان‌تری را سپری کنید.

معنی خواب موش به صورت گروهی

دیدن گروهی از موش ‌ها در خواب به معنای آن است که بدشانسی زیادی گریبان ‌تان را گرفنه و ممکن است حتی در تمام زمینه ‌های زندگی ‌تان احساس شکست بکنید.

موش ‌ها غالبا با انرژی جنسی نیز مرتبط هستند بنابراین ممکن است مشکل بزرگی را در این زمینه از زندگی ‌تان تجربه کنید که همیشه و تا مدت ‌ها دست از سر شما بر ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا