دیگر

چگونگی انتقال پیام واتساپ به تلگرام دهیم؟| راهنمایی تصویری جابجایی مسیج واتساپ به تلگرام

چطوری مسیج واتس اپ رو به برنامه دیگه انتقال بدم؟

Rate this post

واتساپ از محبوب ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی بوده و بسیاری از افراد، سال های زیادی است که از این رسانه محبوب استفاده می کنند. با این حال، اخیرا به دلیل تغییرات مربوط به حفظ حریم شخصی کاربران در واتساپ و همچنین فیلتر شدن آن، بسیاری از افراد تصمیم به انتقال پیام واتساپ به تلگرام گرفته اند . نکته قابل توجه وجود پیام ها یا فایل های است که، در برنامه واتساپ قرار دارد.

بنابراین افراد باید به دنبال یک راهی برای انتقال آن ها، به تلگرام باشند. طی این مقاله اختصاصی از سایت بوفچه درباره چگونگی این انتقال، پرداخته ایم. امیدواریم با وجود راهنمای تصویری انتقال پیام ها از واتساپ به تلگرام، این فرآیند جابجایی برای شما به راحتی امکان پذیر باشد. در صورت علاقه از مطالب و پست های سایت فاوینو نیز، دیدن کنید.

انتقال پیام واتساپ به تلگرام Move-Whatsapp-Chats-to-Telegram-Messenger-min
انتقال پیام واتساپ به تلگرام Move-Whatsapp-Chats-to-Telegram-Messenger-min

دلایل جابجایی افراد از رسانه اجتماعی واتساپ به تلگرام

اپلیکیشن واتساپ با وجود 2 میلیارد کاربر، توانسته است از  خود را به عنوان محبوب ترین برنامه در سراسر دنیا معرفی کند. دلیل اعتماد مردم به اپلیکیشن واتساپ، به دلیل تمرکز اصلی این سرویس بر حفظ حریم خصوصی کاربران است. اپلیکیشن واتساپ دارای ویژگی هایی بسیاری مانند رمزگذاری سرتاسری برای اطمینان از محرمانه بودن اطلاعات کاربران را است. وجود این ویژگی مهم نشان دهنده این امر است که هیچ شخص ثالثی و حتی خود واتساپ، نمی تواند به چت ها و تماس های خصوصی  کاربران دسترسی داشته باشد.

اما در اوایل سال2021 اپلیکیشن واتساپ با به روزرسانی سیاست های حفظ حریم خصوصی، از رویکرد قبلی خودش در محافظت از حریم خصوصی کاربران فاصله گرفت. وجود این امر نشان دهند این مسئله است که، شاید واتساپ برخی از داده های مخاطبان خود را با شرکت مادر یعنی فیس بوک به اشتراک بگذارد. این اطلاعات ممکن است شامل اطلاعات حساب کاربر (شماره تلفن، تصویر پروفایل و غیره)، داده های تراکنش، اطلاعات مربوط به خدمات، اطلاعات دستگاه تلفن همراه و آدرس IP خواهد بود.

البته به دلیل اتفاقات اواخر شهریور سال 1401 در ایران و فیلتر شدن واتساپ، تعداد بسیار زیادی از مخاطبان واتساپ تصمیم گرفتند که از این اپلیکیشن محبوب به تلگرام کوچ کنند. زیرا با وجود فیلتر تلگرام، امکان دسترسی به این برنامه راحت تر از واتساپ است.

چگونگی انتقال پیام از واتساپ به تلگرام

کاربر زمان انتقال پیام های واتساپ به تلگرام باید چند نکته را به یاد داشته باشد. اول اینکه کاربر امکان انتقال پیام های گروهی یا فردی را دارد. دومین نکته حضور شخص در پیام رسان تلگرام است. همچنین کاربر فقط می‌تواند پیام ها را با مخاطبین خود به چت‌های خصوصی وارد کند.

  • کاربر ابتدا اپلیکیشن واتساپ را باز کند.
  • پیام های شخصی را قصد جابه جایی آن به تلگرام را دارد، انتخاب کند.
  • در قسمت راست صفحه گوشی، منوی سه نقطه را انتخاب کند.
  • اکنون روی گزینه more یا “بیشتر” کلیک کند.
  • سپس Export chat یا “صدور گفتگو” را انتخاب کند.
  • در صورتی که کاربر می خواهد عکس یا فیلم نیز ارسال شود، روی گزینه Include media یا “رسانه شامل شود” کلیک کند.
  • در منوی share، اپلیکیشن تلگرام را انتخاب کند.
  • اکنون پیام های که قصد انتقال آن به واتساپ را دارد، انتخاب کند.
  • پس از انتخاب مخاطب مورد نظر روی پیام رسان تلگرام، پیغامی برای کاربر نشان داده خواهد شد. برای ادامه روی import کلیک کند. کاربر در صورتی که از انتقال پیام، منصرف شد؛ بر روی Cancel یا ” لغو” کلیک کند.
  • در این زمان، پیغامی در مورد انتقال چت به کاربر نشان داده خواهد شد.
  • پس از تمام شدن فرآیند انتقال، کاربر تاریخچه پیام ‌ها را با همان تاریخ و ساعت در تلگرام مشاهده خواهد کرد.

انتقال پیام واتساپ به تلگرام به صورت تصویری (زبان انگلیسی)

تمام مراحل را به ترتیب عکس ها انتخاب کرده تا به انتقال پیام واتساپ به تلگرام دست یابید و مسیج های مورد نیاز خود را در تلگرام داشته باشید.

انتقال پیام واتساپ به تلگرام مرحله به مرحله با عکس (زبان فارسی)

تمام مراحل را به ترتیب عکس ها انتخاب کرده تا به انتقال پیام واتساپ به تلگرام دست یابید و مسیج های مورد نیاز خود را در تلگرام داشته باشید.

سخن پایانی

کاربران جدید واتساپ و حتی دوستداران سابق این اپلیکیشن، به دلیل تغییراتی که در سیاست حفظ حریم خصوصی این برنامه شکل گرفته است؛ علاقه به حضور در این برنامه ندارند. در این زمان پیام رسان تلگرام توانست با اصول سختگیرانه خود در رابطه به حفظ حریم خصوصی مخاطبان، بسیاری از کاربران سابق واتساپ را به سوی خود جلب کند.

البته در کشور ایران در کنار دلیل حفظ حریم شخصی، به خاطر اتفاقات اواخر تابستان 1401 و فیلتر شدن واتساپ، بسیاری از کاربران از واتساپ به تلگرام کوچ کردند. با توجه به تمام این مسائل، انتقال پیام های خصوصی و گروهی مد نظر بسیاری از کاربران واتساپ به تلگرام است. امیدواریم مطالب ارائه شده در رابطه با چگونگی انتقال پیام واتساپ به تلگرام، برای شما کاربردی باشد.

سوالاتی که شما را به این صفحه آورده است

انتقال پیام واتساپ به تلگرام
انتقال پیام از واتساپ به تلگرام
روش انتقال پیام های واتساپ به تلگرام
انتقال پیام از واتساپ به تلگرام ایفون
روش انتقال پیام از واتساپ به تلگرام
انتقال پیام صوتی از تلگرام به واتساپ
ربات انتقال پیام از تلگرام به واتساپ
برنامه انتقال پیام از تلگرام به واتساپ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا